Regulamin strony i rezerwacji wizyt
Definicje:
Regulamin – niniejszy Regulamin wraz z załącznikami, informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach Stron.
Strona – stroną Umowy jest Serwis lub Pacjent – w przypadku pojęcia Strony – rozumie się Pacjenta oraz Serwis łącznie.
Serwis- Strona internetowa https://psychologsprawdzonykrakowkatowice.pl
Usługodawca: Centrum Wsparcia Psychologicznego i Terapeutycznego Daria Witosińska
Pacjent: Osoba fizyczna korzystająca z Serwisu, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
§ 1. Postanowienia ogólne
- Właścicielem serwisu i Administratorem danych osobowych jest Centrum Wsparcia Psychologicznego i Terapeutycznego Daria Witosińska NIP: 5512536953 reprezentowaną przez: p. Darię Witosińską
- Przedmiotem działalności Serwisu jest udostępnienie możliwości rejestracji wizyt przeprowadzanych przez Usługodawcę online,
- Adres gabinetu, w którym Usługodawca świadczy konsultacje psychologiczne i w którym Pacjent może dokonać rezerwacji wizyty znajduje się na stronie Serwisu w zakładce Gabinet
- Korzystanie z Serwisu jest nieodpłatne jednak Pacjent chcąc dokonać rezerwacji zobowiązany jest do uiszczenia płatności za usługę zgodnie z aktualnie obowiązującym cennikiem znajdującym się na stronie https://psychologsprawdzonykrakowkatowice.pl
- Zawartość Serwisu, w szczególności teksty i znaki graficzne stanowi własność Usługodawcy i jest prawnie chroniona.
§ 2. Ogólne warunki świadczenia usług
- Przed dokonaniem rejestracji Pacjent zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu i dokonać jego akceptacji.
- Pacjent przyjmuje do wiadomości, że świadczenie Usług odbywa się przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego, zapewniającego przetwarzanie i przechowywanie, a także wysłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne, zgodnie z brzmieniem ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- W celu właściwego korzystania z Serwisu Pacjent powinien posiadać komputer lub urządzenie z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych oraz dostęp do Sieci Internet.
§3. Rezerwacja Wizyty
- Pacjent ma możliwość dokonania rezerwacji wizyty online. Rezerwując wizytę wyraża chęć odbycia takiej wizyty. Rezerwacja odbywa się poprzez wybór daty i godziny wizyty. W przypadku wizyty dotyczącej problemu dziecka pierwsza wizyta realizowana jest z rodzicem/rodzicami dziecka.
- W celu dokonania rejestracji podane są następujące dane osobowe:
- imię,
- nazwisko,
- adres e-mail,
- numer telefonu.
3.Rejestracja w serwisie jest usługą odpłatną. Serwis przewiduje następujące rodzaje płatności:
- Płatność online poprzez serwis Przelewy24. PayPro SA. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.
- Przelew tradycyjny.
4. Po dokonaniu rejestracji i uiszczeniu płatności Pacjent otrzymuje na podany przez siebie adres poczty elektronicznej wiadomość potwierdzającą rejestrację
5. Strony wyrażają zgodę na kontakt telefoniczny, sms w celu potwierdzenia wizyty złożonej przez Pacjenta.
6. Pacjent ma prawo do odwołania wizyty i zwrotu środków. Zwrot będzie dokonywany wyłącznie na konto użyte w celu rejestracji wizyty. Usługodawca dokonuje zwrotu środków Pacjentowi w terminie 14 dni od momentu odwołania wizyty. W przypadku zwrotu należności Pacjent może zostać obciążony kosztami prowizji i opłat, które obciążyły Serwis w związku z tą Rezerwacją przez Przelewy24(zgodnie z regulaminem usługi) lub bank w przypadku przelewu zagranicznego.
7. Pacjent ma możliwość odwołania wizyty najpóźniej na 24 godziny przed umówioną Wizytą.
8. W przypadku rezygnacji z wizyty w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem kwota za usługę nie będzie zwracana.
§4. Reklamacje
- W przypadku świadczenia usług w sposób niezgodny z niniejszym Regulaminem bądź przepisami powszechnie obowiązującego prawa polskiego, Pacjentowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
- Reklamacja powinna być złożona pisemnie na adres: Centrum Wsparcia psychologicznego i Terapeutycznego Daria Witosińska os. Pod Skarpą 25/58 Wadowice 34-100 Wadowice.
- Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane osobowe Pacjenta umożliwiające jego identyfikację oraz zapewnienie kontaktu oraz opis przyczyny reklamacji wraz z zakresem żądań.
- Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie maksymalnie 14 dni od daty ich otrzymania.
§5. Odpowiedzialność
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane nieprawidłowym korzystaniem przez Pacjenta z Serwisu, jak również skutki wynikające z wejścia przez osoby trzecie w posiadanie informacji poufnych Pacjenta, jeżeli jest to wynikiem niezachowania ostrożności przez Pacjenta.
- Pacjent zobowiązuje się w trakcie rejestracji do podawania danych i składania oświadczeń zgodnych z prawdą. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki będące następstwem podania przez Pacjenta nieprawdziwych danych lub składania nieprawdziwych oświadczeń.
- Usługodawca zobowiązuje się świadczyć usługi za pomocą Serwisu na najwyższym poziomie. W przypadku wystąpienia ewentualnych problemów technicznych związanych z funkcjonowaniem Serwisu, nie zależnych od Usługodawcy, których skutkiem może być ewentualna kolizja zarezerwowanego terminu Wizyty z terminem wybranym w tym samym czasie przez innego Pacjenta, Usługodawca zastrzega sobie możliwość zapewnienia Pacjentowi możliwie najbardziej dogodnego terminu zamiennego dla wybranej usługi. Pacjent ma prawo nie zaakceptować innego terminu zaproponowanego przez Usługodawcę a tym samym może zrezygnować z usługi, otrzymując zwrot poniesionych kosztów.
§6. Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest pod adresem elektronicznym https://psychologsprawdzonykrakowkatowice.pl/regulamin-rejestracji-wizyt/
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika bezpośrednio ze zmiany przepisów prawa lub w celu ulepszenia jakości świadczonych usług. Pacjenci zostaną poinformowani o zmianach w Regulaminie poprzez umieszczenie informacji o zmianach na stronie Serwisu. Wszelkie zmiany Regulaminu stają się skuteczne w terminie 14 dni od ich opublikowania w sposób opisany w zdaniu poprzednim.
- Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które to w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym, dopuszczalnym przez prawo zakresie.
- Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu oraz świadczonych usług medycznych Strony będą starały się w pierwszej kolejności załatwiać drogą porozumienia. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu przez sąd powszechny właściwy według przepisów ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1822 z późn. zm.).